Η αναμονή για το επόμενο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς Grand Theft Auto έχει εξελιχθεί σε φαινόμενο στη βιομηχανία των videogames. Η Rockstar Games έχει αποκαλύψει δύο trailer για το GTA 6 μέχρι σήμερα, αλλά η ερώτηση που εξακολουθεί να απασχολεί χιλιάδες παίκτες είναι: Θα υπάρξει τρίτο trailer πριν από την επίσημη κυκλοφορία; Οι ενδείξεις δείχνουν πως δεν υπάρχει κάτι επιβεβαιωμένο ακόμη, ωστόσο τα γεγονότα και η στρατηγική της εταιρείας δημιουργούν προσμονή.
Η πρώτη αποκάλυψη έδωσε μία πρώτη γεύση του κόσμου του παιχνιδιού, με το κράτος Leonida και την επανεμφάνιση της Vice City να δεσπόζουν στο σκηνικό. Ο δεύτερος teaser άνοιξε ελαφρώς τη «βιτρίνα» του gameplay και της αίσθησης δράσης. Παρόλα αυτά, η Rockstar κρατά το μεγαλύτερο μέρος της εμπειρίας μυστικό, αφήνοντας το κοινό να αναρωτιέται ποιο θα είναι το επόμενο βήμα.

Γιατί η κοινότητα θέλει ένα τρίτο trailer
Οι λόγοι που οι παίκτες και οι αναλυτές επιζητούν νέο trailer είναι πολλαπλοί:
Η πρώτη εικόνα από το GTA 6 ήταν περιορισμένη σε διάρκεια και παρουσίαζε κυρίως σκηνές με τους χαρακτήρες ενώ βρίσκονταν σε παραλία.
Η δεύτερη αποκάλυψη ανέδειξε την τεχνική υπερβολή και τη δράση, όμως πολλοί θεωρούν ότι δεν έδειξε επαρκώς το περιβάλλον, τις δραστηριότητες και τον ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού.
Ένα τρίτο trailer θα μπορούσε να παρουσιάσει πιο εκτενή δείγματα gameplay, όπως αποστολές, αλληλεπιδράσεις με NPC, δραστηριότητες εκτός «κύριας γραμμής», εξερεύνηση και περιήγηση στον κόσμο.
Η αύξηση της προσμονής βοηθά και το μάρκετινγκ του παιχνιδιού, όσο πιο πολύ κρατιέται η πληροφορία, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η προσμονή και, εν τέλει, η ζήτηση.
Γιατί, όμως, δεν είναι βέβαιο ότι θα δούμε το νέο trailer
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν σαφείς λόγοι για τους οποίους η Rockstar μπορεί να μην κυκλοφορήσει νέο trailer πριν το λανσάρισμα:
Η εταιρεία εφαρμόζει στρατηγική ελεγχόμενης αποκάλυψης, αποφεύγοντας την υπερβολική προώθηση πριν είναι όλα έτοιμα.
Οι μεγάλες διαρροές που προηγήθηκαν έχουν πιθανώς επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα και τη στρατηγική μάρκετινγκ, η Rockstar φαίνεται πιο προσεκτική πλέον.
Η αποκάλυψη περισσότερου περιεχομένου πολύ νωρίτερα μπορεί να απομυθοποιήσει το παιχνίδι και να μειώσει το στοιχείο της έκπληξης που αποτελεί σημαντικό μέρος της απήχησής του.

Τι θα μπορούσε να αποκαλύψει το επόμενο trailer
Αν τελικά υπάρξει τρίτο trailer, οι προσδοκίες περιλαμβάνουν:
Αναλυτικότερη παρουσίαση του χάρτη του κόσμου, πόλεις, επαρχιακές τοποθεσίες, φυσικά τοπία και ακτές.
Δείγματα από τις δράσεις καθημερινής ζωής, όπως κυνήγι, ψάρεμα, off-roading, street racing, καταδύσεις, οι οποίες θα δείξουν ότι το παιχνίδι δεν περιορίζεται μόνο σε εγκληματικές αποστολές.
Παρουσίαση των μηχανισμών αποστολών και της αλληλεπίδρασης με άλλους χαρακτήρες, που θα δίνει μια πιο σαφή εικόνα του βάθους της εμπειρίας.
Ενδεχομένως επίδειξη της online ή multiplayer διάστασης, αν αυτή προβλέπεται από τη Rockstar, κάτι που θα ενισχύσει τον ανταγωνιστικό χαρακτήρα του τίτλου.
Τι σημαίνει για την αγορά και τους gamers
Η πιθανότητα ενός τρίτου trailer δεν είναι απλώς θέμα hype. Επηρεάζει άμεσα και την αγορά:
Πέρα από το marketing effect, η ανακοίνωση ή μη ενός trailer πριν την κυκλοφορία μπορεί να επηρεάσει προ-παραγγελίες και την προβολή του τίτλου στην αγορά.
Αν η Rockstar δείξει ευρύτερο gameplay, μπορεί να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη του κοινού στον τίτλο – κάτι σημαντικό μετά τις διαρροές και τις αμφιβολίες που δημιουργήθηκαν.
Αλλά και η ανταγωνιστική κατάσταση της αγοράς δραστηριοποιείται: μια ισχυρή παρουσίαση τώρα μπορεί να επισκιάσει άλλους τίτλους που κυκλοφορούν γύρω στην ίδια περίοδο.
Τίποτα δεν είναι δεδομένο με τη Rockstar και αυτό αποτελεί μέρος της μαγείας. Είτε υπάρξει νέο trailer, είτε όχι, η στρατηγική της εταιρείας να κρατά τα χαρτιά της κλειστά έχει λειτουργήσει ως κινητήριος μοχλός για την προσμονή. Όμως, ακόμα και αν δεν δούμε νέο υλικό πριν την κυκλοφορία, το GTA 6 θα παραμείνει ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια όλων των εποχών.
Με τις παρούσες πληροφορίες, η πιθανότητα ενός τρίτου trailer παραμένει και αν τελικά έρθει, μάλλον θα αποτελεί την τελευταία μεγάλη αποκάλυψη πριν το λανσάρισμα. Μείνετε συντονισμένοι: η επόμενη φορά που η Rockstar θα τραβήξει το χαρτί της μπορεί να αποδειχθεί η πιο συναρπαστική.